statsy

piątek, 25 czerwca 2010

I tylko krew się gotuje

Wczorajszo-dzisiejsza audycja Warto rozmawiać zaczęła się dość niemrawo ale później to już była fest jazda. Nie ma co gadać - program jest TUTAJ.

A TUTAJ jest zapis posiedzenia podkomisji do spraw transportu lotniczego, przed którą to komisją 6 maja 2010 wystąpił Edmund Klich. O tym wystąpieniu jest mowa w audycji Pospieszalskiego. Wyjaśnienie tytułu mojej notki jest w programie - to słowa Małgorzaty Wassermann, córki ś.p. Zbigniewa Wassermanna.

5 komentarzy:

szmatola pisze...

@ Wyrus

Link do TVP jakos u mnie nie dziala. Rozumiem, ze musze wykupic dostep?

Pozdro

wyrus pisze...

>szmatola

Sprawdziłem teraz i u mnie działa. Jak używasz firefoksa to poczekaj trochę, aż się odpali - tam czasami bardzo długo to trwa. Jak nie pójdzie, to próbuj innymi przeglądarkami - u mnie TVP najlepiej ogląda się za pomocą internet eksplorera.

Pozdro.

wyrus pisze...

>szmatola

Masz tutaj na youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=43JP9wkYE3w

:-))

szmatola pisze...

Dzieki za linka jutjubkowego.

Niezaleznie, z jakiego browsera korzystam, dostaje komunikat: "Aby obejrzeć ten program należy wnieść
opłatę techniczną".

Moze to byc, ze w PL internetowe tiwi jest "za darmo", a innostrancy musza placic?

Pozdro

wyrus pisze...

>szmatola

Może tak być i chyba tak właśnie jest. W TVN też innostrancy mogą słuchać i oglądać na innych warunkach, chociaż tam dla tubylców też jest za kasę :-)