statsy

poniedziałek, 1 czerwca 2009

Życzenia

Ona dzisiaj do mnie tak rozmawia:
- Mama dzwoniła i tata też. Z życzeniami.
Na co ja:
- A jakie ty masz dzisiaj życzenia?
Wtedy Ona:
- Dzień Dziecka, takie życzenia dzisiaj mam.

Ja bardzo często odzywam się w taki debilny sposób, ale cała rybka polega na tym, że Ona kuma, co ja mówię. I to jest fajne.

Jeśli już mowa o życzeniach, to posłuchajcie, co i jak o życzeniu śpiewają Duchy. Ale wiecie, słuchajcie uważnie tekstu.



Duchy tworzy ta sama ekipa, która tworzy Orkiestrę Dni Naszych. Tutaj jest strona Orkiestry Dni Naszych (Kobyliński na koncertach wyjaśnia publice, że skrót ODN oznacza Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli), a tutaj jest strona Duchów. Poczytajcie sobie w necie, kto z tej ekipy jest kim, przy czym zwróćcie uwagę na to, co wyprawia Jelonek, ten gościu ze skrzypcami. I posłuchajcie tych kawałków, które wiszą na obydwu stronach.

Życzenie to była piosełka Duchów, a teraz próbka ODN-u:



To tyle w związku z tym, że dzisiaj jest Dzień Dziecka i składa się dzieciom życzenia.

12 komentarzy:

Anty EUCO pisze...

Świetny zespół - polecam. Zwłaszcza na żywo robią niesamowite wrażenie, zwłaszcza ten mały człowieczek ze skrzypkami.

:)

Pozdrawiam z Siedlec.

wyrus pisze...

>Piotr

Pewnie, że świetny. A Michał Jelonek to Mistrz, że Mistrz :-)

Pozdro.

Anty EUCO pisze...

Z okazji Dnia Dziecka to może jeszcze to:
http://www.youtube.com/watch?v=kyLS1dyPRY0
:)

marta.luter pisze...

Chyba macie fioła.To jest Dzień
Dziecka , nie festiwal muzyczny.
Wyrusie,uściśnij Dziecku łapki
od cioci Marty.Nie mam takiego małego Dziecka do uściskania w Dniu
Dziecka :)

Anonimowy pisze...

Marta,
możesz pościskac moje srajdy.
Ja juz mam ręce opuchnięte.
;)

wyrus pisze...

>marta.luter

Któremu Dziecku mam uściskać łapki od cioci Marty?

:-)))

A co do fioła: jak to fioła? Do znakomitej piosełki linka podesłał Piotr, przecież to "Ćwierkają wróbelki", które ODN gra na koncertach dla dzieci :-)

Pozdro.

Anty EUCO pisze...

A dziękować, dziękować... Własnoręcznie filmik zarejestrowałem :)

wyrus pisze...

>Piotr

To fajnie, że zarejestrowałeś :-) A ja dzisiaj skleiłem i wrzuciłem ten drugi filmik w notce - "Obok ciebie"

:-)

marta.luter pisze...

Arturze,co to są "srajdy"?
Wyrusie,jak to,jakiego dziecka?
Przecież opowiadasz o małej dziewczynce.A moze to ja mam fioła?
Niewykluczone.
Już jest po północy,Dzień Dziecka
minął.
Chyba pójdę spać bo "głosy słyszę".
Mój przyjaciel,psychiatra,jak ma przyjąć kogoś na oddział,to zawsze
zadaje pytanie: Głosy słyszy?
Jak słyszy,to się kwalifikuje :)
Ale jak jest tam jakaś mała dziewczynka w pobliżu,to pogłaszcz.No chyba,że naprawdę "głosy słyszę":)

wyrus pisze...

>marta.luter

Owszem, opowiadam o dziewczynce, tyle, że to duża dziewczynka, można nawet powiedzieć, że bardzo duża :-) Duża dziewczynka, która przecież ma mamę i tatę, od których dostała dzisiaj życzenia :-)

***

Srajdy to są ukochane córy - nie wiedziałaś tego?

Pozdro :-)

marta.luter pisze...

Wyrusie,teraz wiem.Dużą dziewczynkę
też trzeba głaskać :)
Dziewczynki tego potrzebują,bez
względu na wiek :)
Artur ma córki,to wiem.Ja mam syna,
jest juz dorosły.Może będę miała
kiedyś synową? Na pewno ją polubię.
teraz rozumiem "koncert" :)
Dobranoc

Anonimowy pisze...

Marta,
ten twój syn to ile ma lat bo ja się zaczynam rozglądać za jakimś przytomnym zięciem, co by mi sie jakiś kondon nie przypałętał do dziecka i nie próbował w głowie mieszać.
Czas wracać do tradycji i takie sprawy zwyczajnie załatwiać wsród dorosłych.