statsy

poniedziałek, 31 maja 2010

Trójka, ach, Trójka

Ach, ten legendarny Program Trzeci Polskiego Radia, ta legendarna Trójka. Kto, o ile nie jest szczawikiem urodzonym w Trzeciej RP albo chwilę przed jej powstaniem, nie słuchał kultowej Trójki? Kto nie zachwycał się tą oazą normalności i wolności, jaką stworzyły w Trójce ikony polskiej sztuki radiowej? Ach, Trójka...

Trójka trzyma fason, bo nie ma to tamto albo żeby coś tam. W Trójce jest taka świetna audycja - Salon polityczny Trójki. 26 maja gościem Salonu była Małgorzata Kidawa-Błońska, a po programie Trójka na swojej stronie powiesiła plik z dźwiękowym zapisem rozmowy.




Obrazek jest stąd - kliknijcie, to się powiększy.

27 maja gościem Salonu był Wacław Martyniuk - można sobie ściągnąć plik z zapisem audycji.



 fotka stąd

28 w Salonie gościł Janusz Korwin-Mikke i zapisu tej rozmowy Trójka nie powiesiła, ach, nie powiesiła.




fotka stąd

Pomyślałem, że trzy dni to może dla Trójki za mało, żeby zdążyć powiesić plik, ale oto dzisiaj, 31 maja, gościem Salonu był Grzegorz Napieralski i plik z zapisem tej audycji jest do ściągnięcia na stronie Trójki.




fotka stąd

Gdyby ktoś był ciekaw, co takiego Korwin-Mikke naopowiadał Michałowi Karnowskiemu, że aż Trójka nie powiesiła, ach, nie powiesiła, zapisu tej rozmowy, może sobie posłuchać audycji w innym, niż strona Trójki, miejscu. Część pierwsza jest tutaj, a część druga tutaj.

Pomyślałem sobie, że to chyba nie jest dobrze, kiedy Trójka czegoś na swojej stronie nie wiesza, a ludzie nieodpowiedzialni wieszają to coś na innych stronach. No bo chyba nie po to Trójka czegoś nie wiesza, żeby inni wieszali. Będzie trzeba zrobić porządek z całym tym Netem, bo tak, jak jest, nie może być.

-------------------------------

Ostatni raz sprawdziłem, czy na stronie Trójki wisi plik z zapisem rozmowy z JKM-em, o godz. 10.45. Pliku nie ma.

-------------------------------

DOPISEK

Poszukałem w Necie, czy ktoś to zauważył no i zauważył :-) Na blogu Korwin-Mikkego ludzie się zastanawiają, dlaczego nie ma zapisu rozmowy z JKM-em.


fotka stąd

-----------------------------------

ALLELUJA!!!

Trójka, po ponad TRZECH DOBACH, powiesiła zapis dźwiękowy audycji, w której wystąpił Janusz Korwin-Mikke! Nie wiem o której to powiesili, bo zamiast sprawdzać, jeździłem na motorze. I powiem Wam, że jeździłem z dobrym skutkiem :-))) W każdym razie miło jest wiedzieć, że różne ważne człowieki czytają mojego bloga i na dodatek reagują :-))) Oczywiście reagują do czasu, bo porządek w Necie trzeba będzie zrobić tak czy siak, ale co tam - teraz świętuję, a po to, by godnie świętować, jadę do fajnego sklepu nabyć w drodze kupna łiskacza :-)))


8 komentarzy:

smootnyclown pisze...

a warto tego Korwina słuchać? Powiedział coś ciekawego?

wyrus pisze...

>smootny

Nie o to chodzi, co powiedział - chodzi o zasadę.

Przeczytaj mój ostatni dopisek - już zapis audycji powiesili. Po ponad trzech dobach - zajebiste tempo!!!

:-)))

smootnyclown pisze...

jasne. Rozumiem o co chodzi:)
inna sprawa, że zastanawiam się czy warto go słuchać:)

ps. dostałeś ode mnie niusa na gg. zapuść sobie "trójkę" o 15.05.

marta.luter pisze...

Wyrusie,
Jeszcze trochę , będziesz "góry
przenosił":)
smootny,
Marudzisz... Przejrzałam "nowe" Wprost w internecie . Jakaś zrobiła "analizę" Jarkacza , czy on czasem nie jest mrHyde.
Wiedziałam ,że nie warto czytać:)
Pozdr dla Obu Panów:)

smootnyclown pisze...

marto,
Lis, Środa i Król w jednym numerze. To nawet dla mnie, lewaka - jak by nie było, za dużo...

marta.luter pisze...

smootny,
Wiedziałam:))

dittohead pisze...

A Korwin, z tego co widze, dolaczyl juz do tych co to NA PEWNO wiedza, ze to NA PEWNO byla wina pilotow, a rosyjska obsluga lotniska NA PEWNO nie popelnila zadnych bledow.
JKM zawsze lubil sie bawic w jasnowidza, ale teraz to juz chyba zwykla przekora.

wyrus pisze...

>dittohead

Tak, Korwin już zna wyniki śledztwa, w związku z czym wie, że to piloci powieźli na śmierć siebie i prawie setkę innych.

Pozdro.