statsy

wtorek, 18 maja 2010

Zagadka


fotka stąd

Co jest na obrazku:

a) reprezentacja ZBOWID-u
b) ekipa filmowa na planie "Sanatorium pod Klepsydrą"
c) Zarząd PZPN-u
d) Komitet Poparcia Bronisława Komorowskiego
e) KC PZPR chwilę przed ostatecznym wyprowadzeniem Sztandaru
f) Academy of Ancient Music pod dyrekcją Sir Christophera Jarvisa Haleya Hogwooda
g) reprezentacja młodych, wykształconych, z wielkich miast
h) Komitet Pokrzywdzonych przez PiS-owskich lekarzy i przemyskich biskupów
i) Stowarzyszenie Umarłych Poetów
j) Klub Pickwika

Jak ktoś udzieli prawidłowej odpowiedzi, to w nagrodę może sobie obejrzeć Ziemkiewicza, który oddał fajny, śmieszny strzał:


Powiem Wam, że jestem ciekaw, kiedy skończy się ta cała paplanina i zacznie się walenie z atomówek. No bo chyba się zacznie, co? Niezależnie od tego, jakie znaczenie ma to, kto zostanie prezydentem, w końcu chyba skończy się to pitolenie o tym, że prezydent powinien łączyć, a nie dzielić, że Polska ma być nowoczesna, że ten się zmienił, a tamten się nie zmienił albo może też się zmienił, że ci są agresywni, ale i tamci są agresywni itd. Zaczną oni w końcu gadać poważnie, czy, jak zwykle, postrzelają z kapiszonów, bo co im tam, w końcu kto ma ludzi w sejmie, ten ma dotacje i chwatit?

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Na poważnie się chyba nie da. Nie wiem, czy ludzie są na to gotowi?
Dzwonił do mnie Igła dzisiaj i powiedział mi pewną rzecz na poważnie. Hipoteze taką dosyć dosyć. Z tych wery sierioznych. I pyta, czy to napisać?
I powiem ci, że nie wiem, cholera, czy takie walenie otwartym tekstem to jest coś, co ludzie w ogóle są w stanie wysłuchać, czy się ze strachu zwyczajnie otorbią w nadziei, że jakoś to będzie?

Idę Ziemka zobaczyć.

Anonimowy pisze...

dobry ten Ziemek

Można by powiedzieć, że Unia Demokratyczna (czy jak tam się ta kurwa nazywała), jest teraz ostatnią nadzieją białych. To środowisko ma 100% skuteczność w samozatapianiu. Więc dobra nasza.

;)

wyrus pisze...

>Artur

Właśnie - co pisać. To jakiś matrix jest. Dziennikarze dają dupy po całości, no po całości. Janke zrobił wywiad z Kaczyńskim i w salonie24 powiesił. Jezu, ale syf! Teraz chyba szykuje się na wywiad z Komorowskim. Tam pytania można podsyłać czy jakoś tak. No to Ścios powiesił pytania, w dwóch pakietach:

http://cogito.salon24.pl/182732,pytania-do-kandydata-komorowskiego-czesc-1

http://bezdekretu.blogspot.com/2010/05/pytania-do-kandydata-komorowskiego.html

Czytałeś?

I co - ile z tych pytań Janke Komorowskiemu zada? :-))

Ty, no to jest jakieś wariactwo - w innych państwach, nawet w tej Unii, ministrowie lecą ze stołków bo se kartą kredytową służbową majtki kupili czy bilet na samolot, a tu takie żniwa, takie tytuły, takie leady, takie wszystko. I co? I chujów sto.

Se chyba sto piętnasty raz obejrzę "Wszystkich ludzi prezydenta" z Redfordem i Hoffmanem :-))

Anonimowy pisze...

Z tym Ściosem to są jaja straszne, bo jakby go tak wpuścili na 10 minut do tvnu, to by trzeba było wojsko na ulice wyprowadzić, jakby to tak choć na chwilę do ludzi dotarło, jaki gnój robią nam tu "elity".
Wywiad Jankesa z Jarem syf straszny. OK, ja rozumiem, że trzeba mu dać powiedzieć kilka słów tak, żeby jakaś Olejnik nie zrobiła z niego nekrokanibala, jasne. Ale kurwa mać! Płaskie to jest jak moja niegdysiejsza pani od biologii.

No ale tu znowu, są ludzie w stanie przyjąć na klatę, jak jest? Czy zesrają się ze strachu i wlezą pod kamienie?

Wiesz, co dla mnie jest niepojęte? Ja nawet rozumiem tych wszystkich pojebów, którzy nawet dzisiaj będą Jarkowi te buty stare wypominać. Ja nawet jakoś rozumiem tych chujów z Gazownika, o których napisałem dzisiaj. Ale, kurwa, polazłem sobie do Majora zobaczyć, co tam u niego. No i stary, tam jest jakieś zoo kompletne. Te ludki kompletnie chyba nie kojarzą, co tu się dzieje. Pierdolą jakieś farmazony, chichrają się z jakichś bzdetów a tu się może okazać za chwilę, że będą kit z okien wpierdalać na śniadanie obiad i kolację. Zwłąszcza oni. Bo to wiesz, taka wielkomiejska ęteligencja, więc jak to się zacznie sypać, to oni pierwsi chlebka nie pokosztują. Nie cieśla jakiś czy stolarz, bo tacy są potrzebni nawet w totalnej biedzie, ale te darmozjady wszystkie będą w totalnej dupie. A oni luz.
Ja tego nie kumam, jak można mieć takie gówno w mózgu?
Albo zamiast.
Żeby to jeszcze było jakieś towarzycho popodwieszane gdzieś na twardo, niezatapialni w miarę, to bym powiedział- no trudno, "rząd się sam wyżywi" chłopaki wiedzą w co grają i niezależnie od tego, jak mi się to wydaje obrzydliwe, to tyle ich, że o własne dupy zadbali. Ale to są na prawdę lemmingi kompletne.

Pies moich dzieci ma więcej rozumu i jak ma kość na zbyciu to ją kitra gdzieś na ogródku na wsjakij słuczaj.

Niemożliwe to jest wszystko.

Jak się ich widzi, to człowiek się skłania ku temu, co Korwin mówi, żeby tę cała hołotę pozbawić praw wszelkich, bo to jest jakieś stado upośledzonych pawianów przecież, które się będą skórkami od banana cieszyć i obrzucać wzajemnie kąsając po czerwonych dupach.

No a z drugiej strony weź sobie wyobraź, że taki korwinowy pomysł realizuje TA ekipa. No to całkiem pozamiatane.

W ramach odstresunku wrzuciłem sobie taki filmik "Solomon Kane" właśnie i tylko się jeszcze bardziej wkurwiłem i musiałem to po 20 minutach w diabły wyłaczyć. Nie daj się skusić, choćby ci dopłacali.

idę przelewy jeszcze zrobić, żeby rano forsa była gdzie trzeba i chyba w kimono walnę wreszcie. Ech!

Jajcenty pisze...

> Wyrus & Artur,

Ja jestem prawie łysy, a tam, gdzie jeszcze nie jestem, intensywnie używam maszynki marki Philips (product placement odwalony :-))). Ale włos mi się jednak jeży na myśl o losie Polski w łapach Tuska i Jamajki, i mam tylko nadzieję, że ta ściema Kaczora na saloniku to coś jakby przydymione szkło do oglądania plam na słońcu - bez niego można oślepnąć.

A co do zdjęcia, to mi to wygląda na zjazd pierwszego fanklubu Rolling Stonesów.
:-))

Anonimowy pisze...

Jajcenty,

pewnie że ściema. Przecież trudno uwierzyć w to, że Jaro nagle zęby stracił. Na moje, to mu nawet trochę jeszcze urosły. On wiadomość z MOskwy zrozumiał przecież dokładnie, tyle że chyba sie nie spękał a lekko wkurwił raczej. Wiesz jak to jest z tymi małymi zakapiorami.
Tylko teraz go muszą z oczu nie spuszczać, żeby nie dostał wylewu, czy innego zawału kontrolowanego z Kremla.
Bo gra idzie na ostro.