statsy

wtorek, 20 lipca 2010

Kwik

Miałem dzisiaj dzień odpocznienia, przynajmniej kawałek dnia, no to sobie tv załączyłem. A tam wszędzie gadają o tym zespole parlamentarnym do spraw wyjaśnienia katastrofy smoleńskiej. PiS taki zespół założył. W tv jeden wielki kwik. Partyjniaki kwiczą w TVP INFO, w Polsat News i w TVN24. W TVN24 kwiczą też niezależni dziennikarze. Nieco mniej kwiczą niezależni dziennikarze w Polsat News, a najmniej kwiczą niezależni dziennikarze w TVP INFO. Ale to jest fajny kwik :-) - że do dupy ten zespół, że po co on jest, że Macierewicz to szaleniec itd. Ktoś wie dlaczego ten kwik aż taki wielki jest? Co niby komu szkodzi, że PiS sobie zespół powołał? Ja nie wiem, bo z bieżączką do tyłu jestem.

2 komentarze:

Mimochodem pisze...

Wyrus,

Jak świnia głośno kwiczy, to mniej śmierdząca jest, jakby.
Taką mam koncepcję.
No, bo kto by się świńskim fetorem przejmował, jak bębenki w uszach pękają?
Problem jest jak bębenki pękną, wtedy padaka.
Smród wraca.

Pozdro

marta.luter pisze...

Wyrusie,
No... Kwiczą.
Też się dziwię:))
Chyba Jarecki w ostatnim wpisie trafił w sedno.
Jedni boją się ,że jak ta misterna konstrukcja gruchnie , to "inwestorzy zagraniczni" uciekną - inni ,że padając , zmiecie im suszi z talerzy i zostaną im tylko "ruskie":)
Antoni M., z tym swoim uprzejmym uśmiechem jest moim zdaniem właściwym człowiekiem na właściwym miejscu.
Rolex zamieścił dzisiaj ostateczną wersję Białej Ksiegi katastrofy smoleńskiej.
Wykonał za darmo pracę sztabu prawników.
Pozdr
Ps: Tak "zamruczałam" niedawno ale poczułam się osamotniona "w sieci":))