statsy

piątek, 9 lipca 2010

Rock and rollowe teksty

Oglądam sobie przesłuchanie Drzewieckiego przed komisją hazardową. To jest masakra. Gdyby ktoś nie rozumiał, dlaczego to jest masakra, to wyjaśniam: otóż dlatego, że Drzewiecki jest ministrem rządu Rzeczpospolitej Polskiej, a rząd to ekipa ludzi, która za pomocą policji zabiera pieniądze tym, którzy pracują, a zabiera te pieniądze po to, żeby finansować swoje pomysły. Ciotki Matyldy wierzą, że pomysły rządu służą dobru ogółu i że ministrowie zapierdalają dla dobra ogółu.

***


Gdzieś przeczytałem, że ktoś powiedział, iż jeśli chodzi o rock and roll, to trzeba słuchać muzyki, podziwiać wirtuozerskie popisy solistów, zachwycać się sekcją rytmiczną itd., natomiast w żadnym razie nie wolno słuchać tekstów - najlepiej jest nie znać języka, w którym napisane są rock and rollowe teksty. Pomyślałem sobie, że jak ktoś wierzy w demokrację, to za Chiny Ludowe nie powinien oglądać obrad takich komisji, jak ta hazardowa. Po chuj ma oglądać? A nuż się zdarzy, że jeszcze coś zrozumie.

8 komentarzy:

jerzyki pisze...

Mam optymistyczną wiadomość dla tych co odwiedzają warzywniaki-bazary:

ceny owoców i warzyw w UE spadają !

Na przykład:
1 kg czeresni w Paryżu ok.4 euro ,a w Warszawie ok.16 zł.
1 kg malin w Warszawie 12 zł,a w Paryżu - ok.3 euro.

Jeśli się zważy ,że średnia pensja w UE ok.2500 euro, to jest nieźle: i w Paryżu i w Warszawie ceny owoców, w szczycie sezonu takie same !
I pomyśleć ,że jeszcze pojawiają u nas się eurosceptycy.Na szczęście przegrali wybory prezydenckie.

Jajcenty pisze...

No ja na ten przykład lubiłem słuchać zespołu O.N.A z Chylińską na wokalu.
Świetne!
Natomiast wiedziałem, że jeśli zobaczyłbym i usłyszał Chylińską coś mówiącą, to trzeba by spierdalać jak najdalej, bo można od tego jej gadania umrzeć albo ze zdziwienia, albo ze śmiechu.
Czyli - coś jest na rzeczy.

Pozdrawiam.

marta.luter pisze...

Śpisz Wyrusie?
A ja "toczę boje" z nagle obudzonymi wielbicielami Prezydenta Elekta.
Wielu nagle "objawienia" doznało.
Że też mi niedosępnego:))
Dobranoc

Anonimowy pisze...

marta.luter

Pamiętam jak w poniedziałek po referendum akcesyjnego Neewsweek dał okładkę "Po wejściu do UE podniosą się ceny".

Tych przebudzeń było tyle, że już nie wiadomo co jest jawą:)

pozdr.

marta.luter pisze...

A.Łódź,
Ranny z Ciebie ptaszek:)
Nie miałam czasu i dzisiaj przeglądałam prasę.
Otwieram piątkową Rzeczpospospolitą. A tam?.....
Jaki wybór... I Szyszkowska ,i Pieronek a dla smakoszy Wołek.
Trzy "ogarki" i tylko jedna mała świeczka Terlikowskiego:)
Pozdr

Anonimowy pisze...

e viva Espańa!

Raz, w końcu.

pozdr.

wyrus pisze...

>Andrzej-łódź

No i daj im Boże :-)

marta.luter pisze...

Śpię już niemal.Dokładnie w prawym ,dolnym rogu klawiatury.
Mistrzostwa się skończyły i czekam na Annę. (Testigo też).
Zajrzałam w końcu a ona pisze ,że kończy blogowanie w salonie.
No...fajnie.
Może jutro napiszę coś do rzeczy:)