statsy

piątek, 15 kwietnia 2011

Rymanowski w bibliotece

Rymanowski z Małgorzatą Wassermann pogadał - tutaj jest zapis audycji. Kiedy w telewizjach pracownicy telewizyjni z Małgorzatą Wassermann gadają, to bardzo są grzeczni - zadają swoje pytania, kiwają głowami, na koniec dziękują i tyle. Nie podskakują, bo się Wassermann boją ze względu na jej wiedzę prawniczą i nie tylko.

Wczoraj Rymanowski zachowywał się kuriozalnie. Wassermann mówi, że chce ekshumować swojego ojca po to, by dowiedzieć się przyczyny śmierci, bo sekcji Ruscy najpewniej nie zrobili, a Rymanowski na to, że skoro Wassermann ma pewność, iż w grobie spoczywa jej ojciec, to po co ekshumacja. Wassermann pokazuje, jakie kwity Ruscy sfałszowali, a Rymanowski zdumiewa się, że Wassermann podejrzewa, że i inne kwity mogli sfałszować. Wassermann wykazuje, w jakich sprawach Kopacz nakłamała, a Rymanowski pyta o co Wassermann chodzi z tymi sekcjami niby robionymi przez Ruskich, skoro Kopacz zapewniła, że wszystko było w najlepszym porządku.

No jakbym oglądał ten film:

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

żona znajomego leminga wyznała mi ostatnio, że już nie może patrzeć na tvn. Że nie wie, o co chodzi, ale ją to wkurwia i patrzeć nie może.

Może jej dali z szejkiem tego burgera?

marta.luter pisze...

Wyrusie,
Wolne mam dzisiaj:)

Wasermannówna ładna dziewczyna jest, więc siedzi na przeciwko taki jeden z drugim - kontempluje i nie słucha.

Coś mi się przypomniało w związku z blondynką w bibliotece.
Parę lat temu Wyborcza dodawała, tanio ,niezłe wydania klasyki literatury.
Weszłam do Żabki. Leżała tam na widocznym miejscu jedna z tych książek.
Przyszłą jakaś blondynka , spojrzała i zapytała takim niedowierzającym tonem: Tooo, książka jest?
Nie - odpowiedziała ekspedientka , też blondynka - to z Wyborczą przyszło.
Pozdr:))

Iwona Jarecka pisze...

No tak, miałam skomentować, ale widzę, że Marta tu była wcześniej i po jej komencie....no cóż. Po co się wysilać, skoro skomentowane idealnie.

Pozdrawiam.:D

marta.luter pisze...

Wyrusie,
Coś się dzieje na blogu Artura.
Zaglądałam dwukrotnie , za każdym razem coś się zawiesza, ekran blednie i robi się bardzo niemiło,
"Mówi" mi ,że "skrypt na tej stronie powoduje ,że komputer przestanie działać"
Tylko ja tak mam?

wyrus pisze...

>marta.luter

Luknąłem niedawno do Nicka i wszystko hulało :-))