statsy

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

2 kwietnia 2005 godzina 21.37 (istotny jest DOPISEK)

(O tym dniu każdy może napisać inaczej i to jest dobre. Najpierw pomyślałem sobie, że dam duży tekst, a miałbym o czym napisać. Ale nie dam dużego tekstu. Dam tylko filmik. Zobaczcie, jak to było wtedy.




---------------------

DOPISEK


Mam takiego kumpla, który o graniu w nogę w kontekście statystyk wie chyba więcej, niż wie cała ekipa rsssf.com. No i ten kumpel dał mi cynę, że mecz Lecha z Pogonią, ten, który jest na filmiku, był grany 1 kwietnia, a wiadomość o śmierci papieża była fałszywa. Wtedy, na tym stadionie, nikt nie wiedział , że wiadomość była fałszywa, ale muszę napisać o tym, o czym powiadomił mnie kumpel, bo tu jest tekstowisko.blogspot.com, a nie jakieś telewizje reżimowe czy pozakładane przez ojców założycieli. Info o tym meczyku macie tutaj.

Tytuł notki zmieniłem o tyle, że dopisałem to, co jest w nawiasie.

6 komentarzy:

szmatola pisze...

No proszę, nawet nie wiedziałem, że taki fakt miał miejsce - znaczy się, że mecz przerwano...

Swoją drogą, ciekawi mnie tak po ludzku, kiedy doczekam się kolejnego rodaka takiego formatu...

Pozdrawiam w zamyśleniu

Jajcenty pisze...

Wyrus,

Reakcja parunastu tysięcy ludzi, zwykle określanych najbardziej pogardliwymi słowami, na wieść o śmierci Człowieka, który mówił innym ludziom, że świat nie wziął się z dupy i ku dupie nie zmierza.

Płakałem po Papieżu.

Pozdrówko

Rzepka pisze...

Nie widziałem tego filmu, dzięki!
Taki film może powiedzieć więcej niż niejeden dłuższy tekst. I nie mam na myśli tego tekstu, którego Ty, Wyrusie nie napisałeś, ale niejeden mam na myśli na pewno...

Pozdrawiam

Jacek Jarecki pisze...

25 godzin.
Nie chce myśleć, że chodziło o wynik. No, k...a!

Anna pisze...

Cześć, wkleiłam do Ciebie linkę, to ludzie będą wiedzieć, a swoją drogą tak sobie pomyślałam, że kurde ta godzina meczu mi nie pasuje.Ale nie szukałam, bo mam dzisiaj słaby dzień.

Pan Jacek może mieć rację, tym bardziej, że 2005 rok, to wiadomo.

pozdrowienia

marta.luter pisze...

Wyrusie,
Fajny tekst na Teologii Politycznej.
http://www.teologiapolityczna.pl/przemys-aw-pi-tak-d-ugi-marsz-konserwatystow/
Chyba ,że ktoś woli Coryllusa:))

Pozdr:)