statsy

niedziela, 19 września 2010

Tam do licha! ManU - Pool 3:2

Właśnie zaczynamy meczyk z Mułami na Old Trafford. No i sędziuje Howard Webb. Kurwa, a miałem nadzieję, że to będzie fajny mecz :-(((

-----------------------------------

DOPISEK

Do kaduka! Właśnie Webb przyznał nam karnego! Co prawda przy stanie 2:0 dla Mułów, niemniej jednak dał nam karnego! Stefan strzelił na 2:1, więc przewiduję, że Webb da karniaka Mułom albo wyrzuci któregoś z naszych z boiska :-))

DOPISEK DRUGI

Ale jaja :-) Stefan z wolnego na 2:2!!! No, ciekawe, co dalej :-)

DOPISEK TRZECI

Berbatow wali swoją trzecią bramę. Co dalej? Stefan swoją trzecią? :-)))

5 komentarzy:

Amin pisze...

"Berbatow wali swoją trzecią bramę. Co dalej? Stefan swoją trzecią? :-)))"

Jednak k... nie.

Anonimowy pisze...

szczęśliwi emocjonujący się piłką kopaną.

;)

Jacek Jarecki pisze...

Nicpoń, bez takich...proszę... Wczoraj pojechałem na wyjazdowy mecz mojej Polonii Golina do Kazimierza Biskupiego. Patrzę, a tu boisko "dużo za małe" ale za to dziurawe i nierówne by nasze chłopaki mogli pograć po swojemu, znaczy skrzydłami und technicznie. Ciężko było bo już po przerwie 0-2, ale w końcu strzeliliśmy trzy i wygraliśmy.

Pytam gospodarzy, ki czort, a oni, że na dużym i równym zasiali trawę i czekają do wiosny. O cholera!

Anna pisze...

wyrus, nie widziałam w ten weekend żadnego meczu.

Mnie wynik pasuje, kolejorze do przodu, ale mecz dobry?

pozdro

Anonimowy pisze...

JJ,

na Polonię Golina to sam bym pojechał.

Na orliku grali, że taki dziurawy?